Нова побутова техніка від Bosch з функцією Home Connect відкриває абсолютно нові можливості у вашому домі. Керуйте та стежте за усіма своїми побутовими приладами зі смартфону або планшету - зробіть Ваші будні комфортнішими та завжди досягайте ідеальних результатів.

Чи можу я оснастити свою побутову техніку системою Home Connect, якщо в мене зараз її немає?

Ні. Оновлення або переоснащення техніки неможливе через наступні причини: система, встановлена пізніше, завжди неоптимальна в порівнянні з тією, яка запланована з самого початку. До того ж, це досить фінансово затратна справа. Крім того, до побутової техніки застосовуються особливі заходи безпеки, яких необхідно дотримуватися і перевіряти навіть при заміні електронного обладнання на місці.

Чи можуть інші елементи, такі як світло або опалення, бути включені в систему Home Connect?

Це не входить в нашу сферу, оскільки ми зосереджені виключно на інтеграції побутової техніки різних брендів в одному додатку. Однак ми завжди відкриті для нового, а це означає, що наше обладнання і вся система Home Connect можуть бути інтегровані в інші системи домашньої автоматизації. Установка термостатів і детекторів диму — перший крок в правильному напрямку. Крім цього, Home Connect також займається розробкою комплекту програмного забезпечення (SDK), щоб спростити партнерам підключення до нашої системи.

Чи можна одночасно отримати доступ до приладів з різних пристроїв?

Так, доступ до побутового приладу одночасно можна отримати з різних пристроїв. Перший, хто підключається до побутовому влаштуванню —це «Суперкористувач», який має певні права і може, наприклад, видалити доступ інших користувачів до приладу або ж передати свої права іншому користувачеві. Загалом, "Суперкористувач" має пріоритет.

Чи є якісь мінімальні вимоги до мого маршрутизатора Wi-Fi (роутера)?

Система Home Connect працює з усіма доступними на ринку стандартними Wi-Fi-роутерами, які також працюють зі звичайними смарт-пристроями (смартфон, планшет). З метою безпеки, мережі Wi-Fi повинні бути зашифровані (шифрування WPA або WPA2, тобто повинні мати пароль). Якщо ваша мережа Wi-Fi не зашифрована, ви не зможете зареєструвати свій пристрій.

Таким чином, використання Home Connect максимально просто і максимально безпечно для користувача.

Чи захищаються дані користувачів?

Для Home Connect ми створили і реалізували комплексну концепцію безпеки. Сюди входять також регулярні перевірки системи у професійних хакерів. Ми використовуємо передові технології шифрування і періодично просимо незалежних експертів ретельно тестувати нашу систему. За додаток Home Connect ми отримали відзнаку TÜV-TRUST-IT "Надійний додаток». Ця печатка включає шифрування і безпеку даних відповідно до закону про захист даних, а також перевірку внутрішніх і зовнішніх правил відповідності.

Що характеризує спеціальну концепцію безпеки Home Connect?

Концепція безпеки Home Connect складається з ряду заходів, які використовуються для певних компонентів системи Home Connect (побутовий прилад, додаток, комунікаційний модуль, сервер Home Connect і т.д.), А також її інтерфейсів: обмін даними заснований на Home Connect. Протокол підключення. На сервері Home Connect зберігаються тільки важливі дані. Як правило, дані, отримані при використанні пристроїв з функцією Home Connect, що не об'єднуються з даними, отриманими при реєстрації в додатку Home Connect. Це підвищує безпеку даних для користувачів. Зв'язок також можливий тільки через шифрацію мереж; сертифікати безпеки, брандмауер на сервері і захист паролем для додатка Home Connect забезпечують додаткову безпеку.

Чи можу я також заборонити своєму приладу надсилати будь-які дані?

Деякі функції залежать від статусу, коли пристрій підключено до сервера. Але, звичайно, ви маєте право вирішувати за або проти використання додаткових функцій, які можуть вам запропонувати мережеві пристрої. Пристрої будуть відправляти і отримувати дані тільки в тому випадку, якщо ви цього хочете, і ви можете керувати ними відповідним чином.

Чи можу я видалити свої дані? Чи можу я бути впевненим(а), що ці дані повністю видалено?

Так, ви можете бути впевнені, що дані повністю видалені. Є можливість скинути побутовий прилад до заводських налаштувань. Таким чином, будь-які мережеві налаштування і облікові записи відокремлені від пристрою. Ви можете видалити свій обліковий запис Home Connect в будь-який час за допомогою програми, натиснувши кнопку налаштувань. Щоб видалити облікові дані на сервері Home Connect, ви можете просто зателефонувати в службу Home Connect. Як правило, всі дані, що стосуються вашого використання, будуть автоматично видалені через 10 днів.

Чи можна підключити прилади через кабель LAN?

Ні, підключення до локальної мережі через кабель на даний момент не планується, тому що Home Connect використовує Wi-Fi для обміну даними. Було б дуже складно налаштувати кабель LAN для кожного пристрою. Ми вирішили використовувати технологію Wi-Fi, тому що тепер вона доступна майже в кожному будинку, і тому зв'язок між мобільними пристроями і побутовою технікою можна встановити напряму.

Яке обладнання необхідно для запуску функцій Home Connect?

Крім вашого побутового приладу з функцією Home Connect і Wi-Fi маршрутизатора, вам також знадобиться встановити додаток Home Connect на ваш телефон /планшет. Додаткове обладнання не потрібне.

У мого побутового приладу сигнал Wi-Fi низький, оскільки відстань до мого Wi-Fi маршрутизатора досить велика. Чи означає це, що я не можу користуватися Home Connect?

Тут доступні різні варіанти. Можна розширити діапазон вашої мережі за допомогою розширювача діапазону. Якщо розширювач діапазону розміщений між побутовим приладом і маршрутизатором, прийом бездротового Інтернету повинен, наприклад, поширюватися на підвал без будь-яких проблем. Другий варіант — використовувати адаптер електромережі для розширення Інтернету до побутових приладів. Потім ви можете увійти в Інтернет безпосередньо за допомогою мережевого приладу та керувати ним. Наша команда обслуговування клієнтів буде рада проконсультувати вас в обох випадках та допомогти з будь-яким обладнанням, яке вам може знадобитися.

Як мені дізнатися, чи буде моя мережу розширюватися до місця, де знаходиться мій побутовий прилад?

Є такі програми, як Wi-Fi Analyzer, за допомогою яких ви можете перевірити прийом, у тому місці, де знаходиться ваш прилад. Ви також можете використовувати свій смартфон або планшет, щоб перевірити рівень сигналу там, де буде знаходитися ваш пристрій.

Скільки коштує додаток і де його можна завантажити?

Додаток безкоштовний і його можна завантажити з Apple App Store або Google Play Market.

Чи зможу я як і раніше отримувати друковані інструкції до моєї техніці Bosch з Home Connect?

Так. Звичайні друковані інструкції все одно будуть додаватися до приладу. Проте електронний посібник користувача створює додаткову цінність для користувача, оскільки функції побутової техніки так легше зрозуміти.

Як змінити мову в застосунку Home Connect в операційній системі iOS?

За замовчуванням застосунок Home Connect дублює мову вашого телефону. Але якщо ви хочете змінити мову на іншу, то вам необхідно виконати наступні дії:

1. Відкрийте Параметри.
2. В пошуковому полі введіть назву застосунку (Home Connect) та натисніть на нього.
3. В розділі “Пріорітетна мова” натисніть на поле “Мова” та оберіть бажану опцію.

MyBosch

Зареєструйтеся безкоштовно та насолоджуйтесь перевагами!

Інформаційна підтримка

Зверніться до нас у зручний Вам спосіб.

Телефонуйте протягом дня з 9:00 по 18:00, окрім суботи, неділі та державних свят.Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні (для звернень споживачів). 0 800 300 152, 0 800 400 152

Інформаційні питання можна задавати за електронною адресою (для звернень споживачів) : infoline-ua@bshg.com

Відкрийте для себе Bosch

Відкрийте для себе якісні, досконалі та надійні прилади

Знайти магазин

Знайти магазин або сервісний центр неподалік