Шановні клієнти!

ТОВ "БСХ Побутова Техніка" повідомляє, що з 01.09.2022 року діють наступні умови подовження гарантійного строку на прилади під час дії воєнного стану:

Якщо у Вашому регіоні відновлено надання послуг з гарантійного ремонту, а гарантійний строк на Ваш прилад скінчився у період з 24.02.2022 до 31.08.2022 року, то в строк до 01.12.2022 Ви можете зареєструвати Ваше звернення щодо несправності приладу, яка виникла під час дії гарантійного строку.

Якщо у Вашому регіоні надання послуг з гарантійного ремонту не відновлено, через що Ви не встигли звернутись за сервісними послугами та досі не маєте змоги це зробити, а гарантійний строк на Ваш прилад скінчився після 24.02.2022 року, але Ви має намір звернутись в сервісний центр для проведення ремонту приладу в межах гарантійних зобов'язань виробника після відновлення діяльності у Вашому регіоні, то Вам необхідно зареєструвати Ваше звернення щодо несправності приладу, яка виникла під час дії гарантійного строку.

Для реєстрації звернення Вам слід надати до ТОВ "БСХ Побутова Техніка" наступні дані на електронну адресу BSH-serviceua@bshg.com:

1. Фото: інформаційної таблички (шильд) приладу *, лицевої частини гарантійного талону виробника, чека про придбання приладу (за наявності);

2. Вказати Ваші контактні дані: ПІБ, номер телефону, повну адресу де знаходиться прилад;

3. Вказати дату виявлення несправності та описати її.

Після перевірки наданих даних Вам буде надіслано реєстраційний номер, що надає Вам змогу звернутись до сервісного центру відповідно до умов гарантійного обслуговування, які викладені в гарантійному талоні виробника. Зі зразками гарантійних талонів Ви можете ознайомитись за посиланням https://www.bosch-home.com.ua/uk/servis/garantiini-documenty

Знайдіть найближчий сервісний центр

Функція «Знайти сервісний центр» дозволяє знайти сервісний центр продукції Bosch швидко та легко. Просто введіть адресу і натисніть на кнопку «Пошук».

Інформуємо Вас, що робота сервісів відновила роботу частково та залежить від наявного персоналу та можливості виїздів, графік роботи радимо уточнювати за телефоном.

Завантажуємо мапу…
Місто Адреси сервісних центрів
Бердичів Знайти тут
Вінниця Знайти тут
Дніпро Знайти тут
Павлоград Знайти тут
Донецьк Знайти тут
Житомир Знайти тут
Запоріжжя Знайти тут
Івано-Франківськ Знайти тут
Ізмаїл Знайти тут
Кропивницький Знайти тут
Краматорськ Знайти тут
Кривий Ріг Знайти тут
Кременчук Знайти тут
Київ Знайти тут
Львів Знайти тут
Луганськ Знайти тут
Луцьк Знайти тут
Маріуполь Знайти тут
Миколаїв Знайти тут
Могилів-Подільський Знайти тут
Одеса Знайти тут
Полтава Знайти тут
Прилуки Знайти тут
Рівне Знайти тут
Сєвєродонецьк Знайти тут
Суми Знайти тут
Тернопіль Знайти тут
Ужгород Знайти тут
Умань Знайти тут
Харків Знайти тут
Херсон Знайти тут
Хмельницький Знайти тут
Черкаси Знайти тут
Чернігів Знайти тут
Чернівці Знайти тут

Офіційні сервісні центри Bosch в Україні

Сервісне обслуговування впродовж усього строку служби приладу – це нами сприймається як саме собою зрозуміле. Ви можете покластися на компетентне обслуговування та найкращий сервіс – навіть після завершення гарантійного терміну на придбаний Вами товар. У будь-якій області України є сервісний центр Bosch – Львів це чи Харків, Ужгород чи Суми. Ми дотримуємося своїх обіцянок та пам'ятаємо про свої обов'язки перед Вами.

Відповідальне виробництво та обслуговування

Усі побутові прилади Bosch виготовляються з надзвичайною прискіпливістю, точністю та з високоякісних матеріалів. І це ми обіцяємо Вам, надаючи дворічну гарантію від виробника на всі побутові прилади Bosch. Bosch дотримується прозорих, далекоглядних принципів і тому є надійним партнером. Відповідальність за людей, суспільство та навколишнє середовище – одне з найважливіших правил нашої діяльності та головний стимул для подальшого вдосконалення техніки та послуг.

Будь ласка, пам’ятайте, що наші побутові прилади призначені для використання винятково в домашніх умовах відповідно до інструкції з експлуатації. Гарантійні зобов’язання щодо Вашого побутового приладу вказані у гарантійному талоні, де також подано перелік авторизованих сервісних центрів для обслуговування та ремонту техніки Bosch, і зазначено телефон гарячої лінії. Ми рекомендуємо не ремонтувати побутові прилади самостійно та звертатися лише до авторизованих сервісних центрів, вказаних у гарантійному талоні на прилад та на нашому офіційному сайті.

Одержати інформацію про варіанти підтримки щодо Вашого приладу можна також на нашому сайті у розділі «Допомога Online», скориставшись нашим сервісним асистентом та вказавши Е-номер приладу.

Для великої побутової техніки у тому ж розділі є можливість за допомогою унiкального логістичного LSS-коду приладу перевірити, чи він був офіційно імпортований в Україну i чи розповсюджуються на нього гарантійні зобов’язання.

Як відремонтувати прилад?

Для задоволення вимог, пов’язаних з неналежним функціонуванням приладу, Вам необхідно

звернутись із заявою до одного з уповноважених сервісних центрів (перелік подано у гарантійному талоні) та надати наступні документи:

- належним чином оформлений гарантійний талон;

- документ, який підтверджує факт придбання приладу (касовий чек, товарний чек, прибутковий касовий ордер, видаткова накладна тощо);

- документ, що посвідчує особу;

- інші документи, передбачені законодавством.

Належною підставою для задоволення вимог споживача є технічний висновок уповноваженого сервісного центру. Строк надання такого висновку та строк ремонту приладу залежать від характеру несправності або потреби в обслуговуванні.

Потужна мережа сервісних центрів по всій Україні гарантує надання швидкої допомоги в обслуговуванні Вашої побутової техніки. Повний перелік уповноважених сервісних центрів подано у гарантійному талоні на прилад. Ви також можете знайти найближчий сервісний центр на цій сторінці, увівши в рядку пошуку зручну Вам адресу, або й просто вказавши місто, наприклад: Львів, Івано-Франківськ, Рівне, Житомир, Луцьк, Ужгород, Чернівці тощо.

Інформаційна підтримка

Зверніться до нас у зручний Вам спосіб.

Телефонуйте протягом дня з 9:00 по 18:00, окрім суботи, неділі та державних свят.Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні (для звернень споживачів). 0 800 300 152, 0 800 400 152

Інформаційні питання можна задавати за електронною адресою (для звернень споживачів) : infoline-ua@bshg.com

Відкрийте для себе Bosch

Відкрийте для себе якісні, досконалі та надійні прилади

Знайти магазин

Знайти магазин або сервісний центр неподалік

MyBosch

Зареєструйтеся безкоштовно та насолоджуйтесь перевагами!