Шановні клієнти!
ТОВ "БСХ Побутова Техніка" повідомляє, що з 01.09.2022 року діють наступні умови подовження гарантійного строку на прилади під час дії воєнного стану:
Якщо у Вашому регіоні відновлено надання послуг з гарантійного ремонту, а гарантійний строк на Ваш прилад скінчився у період з 24.02.2022 до 31.08.2022 року, то в строк до 01.12.2022 Ви можете зареєструвати Ваше звернення щодо несправності приладу, яка виникла під час дії гарантійного строку.
Якщо у Вашому регіоні надання послуг з гарантійного ремонту не відновлено, через що Ви не встигли звернутись за сервісними послугами та досі не маєте змоги це зробити, а гарантійний строк на Ваш прилад скінчився після 24.02.2022 року, але Ви має намір звернутись в сервісний центр для проведення ремонту приладу в межах гарантійних зобов'язань виробника після відновлення діяльності у Вашому регіоні, то Вам необхідно зареєструвати Ваше звернення щодо несправності приладу, яка виникла під час дії гарантійного строку.
Для реєстрації звернення Вам слід надати до ТОВ "БСХ Побутова Техніка" наступні дані на електронну адресу BSH-serviceua@bshg.com:
1. Фото: інформаційної таблички (шильд) приладу *, лицевої частини гарантійного талону виробника, чека про придбання приладу (за наявності);
2. Вказати Ваші контактні дані: ПІБ, номер телефону, повну адресу де знаходиться прилад;
3. Вказати дату виявлення несправності та описати її.
Після перевірки наданих даних Вам буде надіслано реєстраційний номер, що надає Вам змогу звернутись до сервісного центру відповідно до умов гарантійного обслуговування, які викладені в гарантійному талоні виробника. Зі зразками гарантійних талонів Ви можете ознайомитись за посиланням https://www.bosch-home.com.ua/uk/servis/garantiini-documenty
Назва | Адреса | Контакти | Час роботи |
---|---|---|---|
СЦ ПРАКТИКА | 88015, м. Ужгород, вул. Легоцького, 3 |
(0312)65-55-55, (050)540-58-05 pp@praktika.uz.ua |
Пн-Пт 9:00-18:00 Сб-вихідний |