Офіційні сервісні центри Bosch в Рівному

Шукаєте сервісний центр Bosch в Рівному? На цій сторінці ви знайдете адреси за якими знаходиться офіційний сервіс, який пропонує гарантійне обслуговування та ремонт побутової техніки під час та після завершення гарантії.

Для того, щоб знайти офіційний сервісний центр в Рівному, введіть в пошукове поле свою адресу та натисніть кнопку «Пошук».

Одержати інформацію про варіанти підтримки щодо вашого приладу можна також на нашому сайті у розділі «Покрокові інструкції вирішення несправностей», скориставшись нашим сервісним асистентом та вказавши Е-номер приладу.

Для великої побутової техніки у тому ж розділі є можливість за допомогою унiкального логістичного LSS-коду приладу перевірити, чи він був офіційно імпортований в Україну i чи розповсюджуються на нього гарантійні зобов’язання.

Шановні клієнти!

ТОВ "БСХ Побутова Техніка" повідомляє, що з 01.09.2022 року діють наступні умови подовження гарантійного строку на прилади під час дії воєнного стану:

Якщо у Вашому регіоні відновлено надання послуг з гарантійного ремонту, а гарантійний строк на Ваш прилад скінчився у період з 24.02.2022 до 31.08.2022 року, то в строк до 01.12.2022 Ви можете зареєструвати Ваше звернення щодо несправності приладу, яка виникла під час дії гарантійного строку.

Якщо у Вашому регіоні надання послуг з гарантійного ремонту не відновлено, через що Ви не встигли звернутись за сервісними послугами та досі не маєте змоги це зробити, а гарантійний строк на Ваш прилад скінчився після 24.02.2022 року, але Ви має намір звернутись в сервісний центр для проведення ремонту приладу в межах гарантійних зобов'язань виробника після відновлення діяльності у Вашому регіоні, то Вам необхідно зареєструвати Ваше звернення щодо несправності приладу, яка виникла під час дії гарантійного строку.

Для реєстрації звернення Вам слід надати до ТОВ "БСХ Побутова Техніка" наступні дані на електронну адресу BSH-serviceua@bshg.com:

1. Фото: інформаційної таблички (шильд) приладу *, лицевої частини гарантійного талону виробника, чека про придбання приладу (за наявності);

2. Вказати Ваші контактні дані: ПІБ, номер телефону, повну адресу де знаходиться прилад;

3. Вказати дату виявлення несправності та описати її.

Після перевірки наданих даних Вам буде надіслано реєстраційний номер, що надає Вам змогу звернутись до сервісного центру відповідно до умов гарантійного обслуговування, які викладені в гарантійному талоні виробника. Зі зразками гарантійних талонів Ви можете ознайомитись за посиланням https://www.bosch-home.com.ua/uk/servis/garantiini-documenty

Назва Адреса Контакти Час роботи
СЦ BS Сервіс 33022, м. Рівне, проспект Генерала Безручка, 30 (067)463-59-83, (067)463-59-28, (0362)40-70-63

man.bsservice.rivne@gmail.com
Пн-Пт 9:30 - 18:00
Сб-Вс - вихідний
Завантажуємо мапу…

Засоби для очищення та догляду

Дізнайтеся більше про фірмові засоби для догляду та очищення побутової техніки від Bosch.

Переглянути

10 років гарантії

Гарантії не буває забагато, тому ми пропонуємо 10 років додаткової гарантії на деякі побутові прилади.

Дізнайся більше

Контакти та інформація

Дзвоніть на нашу інфолінію та дізнавайтеся необхідну інформацію.

Інфолінія Bosch: 0 800 300 152 , 0 800 400 152

Зв'яжіться з нами

Зареєструватись в myBosch

Відкрийте для себе всі переваги користування технікою Bosch створивши аккаунт MyBosch. Реєстрація дозволить Вам бути в курсі всіх актуальних новинок та вигідних пропозицій.

Довідатися більше