Пилосос засмічений. Що робити?

Якщо пилосос засмітився, очистіть або замініть мішок для пилу чи контейнер. Очистіть фільтр та перевірте насадку для підлоги, телескопічну трубу та шланг. Якщо усі зазначені дії не дали результату, зверніться до сервісного центру.

Сервіс

Інформаційна підтримка

Зверніться до нас у зручний Вам спосіб. Телефонуйте протягом дня з 9:00 по 18:00, окрім суботи, неділі та державних свят.Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні (для звернень споживачів). 0 800 300 152, 0 800 400 152

Інформаційні питання можна задавати за електронною адресою (для звернень споживачів) : infoline-ua@bshg.com

Сервісний кол-центр

З питань сервісного обслуговування ваших побутових приладів Bosch звертайтесь, будь ласка, до нашого сервісного кол-центру (натисність 2 після голосової підказки) у робочі дні з 9 до 18. Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні.

Сервіс для побутових приладів Bosch

Бездоганний сервіс - до та після покупки.

Засоби для очищення та догляду

Для тривалого терміну служби побутових приладів ми рекомендуємо використовувати сертифіковані засоби для догляду та очищення.