Несправності кавомашини. Що робити?

У Вас проблема з кавоваркою, і Ви знову хочете насолодитися ароматом свіжої кави? Можливо, нагрівач на кавовій машині не працює або щось сталося не так під час видалення накипу.

Впродовж гарантійного періоду, який триває 24 місяці після дати придбання, ми відновимо ваш пристрій безкоштовно. За межами гарантійного терміну кавові апарати відновлюються нами за фіксованою вартістю.

Для того, щоб уникнути пошкоджень кавомашини під час видалення накипу дотримуйтеся усіх вказівок, зазначених в інструкції та використовуйте спеціальні засоби для чищення кавомашин.

Інформаційна підтримка

Зверніться до нас у зручний Вам спосіб. Телефонуйте протягом дня з 9:00 по 18:00, окрім суботи, неділі та державних свят.Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні (для звернень споживачів). 0 800 300 152, 0 800 400 152

Інформаційні питання можна задавати за електронною адресою (для звернень споживачів) : infoline-ua@bshg.com

Сервісний кол-центр

З питань сервісного обслуговування ваших побутових приладів Bosch звертайтесь, будь ласка, до нашого сервісного кол-центру (натисність 2 після голосової підказки) у робочі дні з 9 до 18. Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні.

Сервіс для побутових приладів Bosch

Бездоганний сервіс - до та після покупки.

Засоби для очищення та догляду

Для тривалого терміну служби побутових приладів ми рекомендуємо використовувати сертифіковані засоби для догляду та очищення.