Home Connect: Отримайте дистанційну підтримку від технічного спеціаліста.

Якщо у вас є розумний домашній прилад, який працює в парі з додатком Home Connect, ви можете скористатися нашою ексклюзивною послугою дистанційної діагностики. Вона дозволяє швидко вирішити незначні проблеми на відстані або попередньо діагностувати проблему, щоб технічний спеціаліст Bosch міг привезти необхідні запчастини під час візиту.

Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні.

Зверніться до служби підтримки клієнтів за номером 0 800 300 152 з понеділка по п'ятницю: з 9 до 18, субота та неділя вихідні.

Перш ніж звертатися до служби підтримки.

Щоб наша служба підтримки клієнтів могла надати вам найкращу підтримку, перед тим, як телефонувати, виконайте такі дії:

  • Переконайтеся, що ваш прилад підтримує дистанційну діагностику та під'єднаний до застосунку Home Connect.
  • Перевірте, чи увімкнено прилад у мережу.
  • Переконайтеся, що під час дзвінка у вас є з'єднання Wi-Fi.
  • Майте під рукою електронний номер (E-Number) товару.

Порада : Щоб знайти електронний номер під'єднаного пристрою, перейдіть до розділу "Інформація про пристрій" у застосунку Home Connect. Там ви також можете перевірити, чи сумісний ваш виріб з функцією дистанційної діагностики.

Потрібна допомога у підключенні пристрою?

Щоб скористатися дистанційною діагностикою та іншими чудовими функціями, ваш розумний прилад має бути під'єднаний до застосунку Home Connect (iOS/ Android).

  • Введіть електронний номер (E-number) вашого приладу нижче. .
  • Відскануйте QR-код або натисніть кнопку і дотримуйтесь інструкцій у додатку.

Preview
Будь ласка, вкажіть E-Nr приладу
Невірно введені дані
Помилка. Довжина повинна бути більшою.
Цей номер не знайдено.
Будь ласка, введіть лише цифри в цьому полі
Номер моделі (E-Nr) не вдалося розпізнати. Перевірте формат завантаженого файлу. Дозволено використовувати лише PNG та JPG.
Виникла технічна помилка. Спробуйте ще раз або введіть номер моделі (E-Nr) вручну.
Інформаційна підтримка

Зверніться до нас у зручний Вам спосіб. Телефонуйте протягом дня з 9:00 по 18:00, окрім суботи, неділі та державних свят.Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні (для звернень споживачів). 0 800 300 152, 0 800 400 152

Інформаційні питання можна задавати за електронною адресою (для звернень споживачів) : infoline-ua@bshg.com

Сервісний кол-центр

З питань сервісного обслуговування ваших побутових приладів Bosch звертайтесь, будь ласка, до нашого сервісного кол-центру (натисність 2 після голосової підказки) у робочі дні з 9 до 18. Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні.

Сервіс для побутових приладів Bosch

Бездоганний сервіс - до та після покупки.

Засоби для очищення та догляду

Для тривалого терміну служби побутових приладів ми рекомендуємо використовувати сертифіковані засоби для догляду та очищення.