Home Connect: Отримайте дистанційну підтримку від технічного спеціаліста.
Якщо у вас є розумний домашній прилад, який працює в парі з додатком Home Connect, ви можете скористатися нашою ексклюзивною послугою дистанційної діагностики. Вона дозволяє швидко вирішити незначні проблеми на відстані або попередньо діагностувати проблему, щоб технічний спеціаліст Bosch міг привезти необхідні запчастини під час візиту.
Наша робота залежить від наявності електропостачання, доступу до інтернету та поточної ситуації щодо повітряних тривог в нашому регіоні.
Зверніться до служби підтримки клієнтів за номером 0 800 300 152 з понеділка по п'ятницю: з 9 до 18, субота та неділя вихідні.
Перш ніж звертатися до служби підтримки.
Щоб наша служба підтримки клієнтів могла надати вам найкращу підтримку, перед тим, як телефонувати, виконайте такі дії:
- Переконайтеся, що ваш прилад підтримує дистанційну діагностику та під'єднаний до застосунку Home Connect.
- Перевірте, чи увімкнено прилад у мережу.
- Переконайтеся, що під час дзвінка у вас є з'єднання Wi-Fi.
- Майте під рукою електронний номер (E-Number) товару.
Порада : Щоб знайти електронний номер під'єднаного пристрою, перейдіть до розділу "Інформація про пристрій" у застосунку Home Connect. Там ви також можете перевірити, чи сумісний ваш виріб з функцією дистанційної діагностики.